sobota, września 08, 2012

Moja lista!

Chciałabym zrorbić polską wersję listy która jest teraz bardzo popularna wśród innych blogerów. Sama lubię czytać takie pierdułki więc czemu i ja miałabym tego nie wypróbować ;)

Czy:
1.Jesteś singielką? Nie
2.Jesteś szczęśliwa? Raczej tak ale mogło być lepiej x3
3.Czy nudzi ci się? Tak! xD
4. Czy jesteś smutna? Nie
5.Czy jesteś Włoszką? Nie o_0
6. Czy jesteś w ciąży? Nie xD
7. Czy jesteś pijana? Nie, nie byłam i nigdy nie będę x3
8. Czy twoi rodzice są małżeństwem? Tak

Miłość:
1. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? I tak i nie...
2. Czy ktoś cię kiedykolwiek zranił? Tak :(
3.Czy kiedykolwiek myślałaś o chłopaku przed zaśnięciem? Oj tak xD
4.Czy kiedykolwiek podobał ci się jakiś chłopak nie mówiąc mu o tym? Tak x3
5. Czy pocałowałaś kogoś przez ostatnie 3 tygodnie? Tak, mojego chłopaka oczywiscie n_n
6. Czy miałaś kiedykolwiek cichego wielbiciela? Tak! I nadal go pamiętam xD
7.Czy jesteś zakochana? No raczej? xD
8. Czy chesz wziąść ślub? Cywilny bym chciała, kościelny? Nie bo nie jestem wierząca :3

Alternatywy:
1. Miłość czy porządanie? Miłość!
2. Oczy czy włosy? Oczy
3.Kot czy pies? Kot (ale pieski też bardzo lubię)
4. Kilka najlepszych przyjaciółek czy wiele zwykłych koleżanek? Wiele zwykłych koleżanek, z 'przyjaciółek' już wyrosłam^^
5.TV czy internet? Internet
6.Cola czy Pepsi? Cola all the way :D
7.Szalony wypad ze znajomymi  wieczorem czy romantyczny wieczór we dwoje? Romantyczny wieczór we dwoje! Imprez nie lubię ;/
8. Pieniądze czy szczęście? To i to xP
9.Noc czy Dzień? Noc  :K
10. MSN czy komórka? Komórka, od dawna MSN już nie używam x3

Czy kiedykolwiek:

1. Czy kiedykolwiek zostałaś nakryta gdy próbowałaś uciec z domu? Nigdy nie uciekałam z domu o.o
2.Złamałaś kość? Nie
3. Zrobiłaś coś czego żałujesz? Jak najbardziej! x/
4.Skakałaś na bangee? Nie i nawet nie chcę xD
5. Okłamałaś kogoś kogo lubisz? Niestety...
6. Zjadłaś cały tort? Oj,taakak xDD
7. Zrobiłaś coś głupiego przy ludziach? Tak x3
8.Chciałabyś znowu być ze swoim ex? No kiedyś tak, aż w końcu poznałam mojego chłopaka ^^
9. Płakałaś jak umarło ci zwierze? Tak, strasznie, a stało się to dość nie dawno, w 2010 roku :(
10. Chciałaś zniknąć? Jasne!

That's all! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz