poniedziałek, września 24, 2012

Lalka Królewna Śnieżka

Po powrocie ze szkoły do domu czekała na mnie bardzo miła niespodzianka, mianowicie kwitek z przesyłką do odebrania x3 Od razu się domyśliłam że to musi być jedna z lalek które ostatnio zamówiłam, i okazało się że miałam rację! :D Odebrałam paczkę i teraz po otworzeniu jej moim oczom ukazała się prześliczna lalka Królewna Śnieżka z Disney Store ^3^
Od razu porobiłam jej trochę zdjęć:






Prawda że Disney Store robi wspaniałe lalki? Jakościowo są o wiele lepsze od tych Mattel'owskich. Mattel już dawno przestało robić ładne lalki. Ostatnia lalka Mattel o której można powiedzieć łał to Kida z Atlantydy. Lalka Kida, tak samo jak ta Śnieżka, też ma dużo detali, jej oczy nie są krzywo naklejone tak jak u Mattel, no i przypomina w miarę siebie. Pamiętam że do 2005 roku lalki Disney Store były o wiele gorsze od Mattel ale teraz to się bardzo zmieniło, szczerze to nie wiem ile razy jeszcze kupię lalki od Mattel, one zaczynają naprawdę schodzić na psy :( Jeżeli chodzi o DS, to już wiem jaką lalkę kupię następnym razem, i nie powiem, trochę się na nią wydam, ale będzie warto, opowiem wam potem jak ją zamówię i jak dojdzie  x)

2 komentarze:

  1. niezgadzam sie firma mattel z 90 llatach robiła przesliczne lalki mattel mialy idetyczne buzie jak w filmie np pocahontas mulan jasmina megara kida esmeralda disney store też robie cudne lalki ale np mattel zrobil przecudną ksieżniczke disney mattel jasmine z alladyna z dodatkową sukienką i przepiekna ariel to byly cudne księżniczki mattell 90 latach roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą że Mattel w 90'ątych latach robiło lalki bardzo podobne do postaci z bajek, nigdy nie twierdziłam inaczej (sama mam Dżasminę,Arielkę,Kidę i Megarę a za szczenięcych lat miałam też Pocahontas,Mulan i Esmeraldę), ale w tych czasach lalki firmy Mattel są naprawdę gorszej jakości. Na przykład Merida Disney Store jest o wiele bardziej wierna wyglądem Meridzie filmowej niż ta Mattel.
      Arielka i Megara z 90'ątych lat były jednak dla mnie mistrzostwem bo rzeczywiście, wyglądały jak postacie wyjęte z filmów :3

      Ja teraz czekam na lalki z filmu Kraina Lodu. Te Mattelowskie wiemy wmiarę jak będą wyglądały, pytanie tylki czy Disney Store wyda lepsze. Znamy już lalki Hans i Kristoff DS, ale Elsa i Anna nadal są pod znakiem zapytania ;3

      Usuń