wtorek, września 25, 2012

Lalka Charlotte La Bouff

Późny post ale lepszy niż żaden ;)

Odebrałam dziś paczkę z drugą lalką, tym razem Charlotte La Bouff z filmu Księżniczka i Żaba :D
Ci którzy widzieli ten film napewno kojarzą tą postać. Charlotte jest najlepszą koleżanką głównej bohaterki,Tiany. :3

Laleczka jest wyprodukowana przez Disney Store, i w porównaniu do tej Mattelowskiej która jest słodziutka, ta Charlotte ma trochę głupawy wyraz twarzy (filmowa Charlotte też była deczko niezdarna z pyszczka al deczko ładniejsza była xD).

Oto i zdjęcia:

 Makijaż mógł być deczko lepiej wykonany, ten cień do powiek jest trochę nie równy, ale same oczy są naprawdę nie zwykle wykonane :)




4 komentarze:

  1. Niedawno byłam na twoim blogu ;3

    Taaak, dużo osób o mnie pisało po tym ' żarcie '. Poczułam się wtedy trochę chamsko. I jakoś śmiesznie się czuję, kiedy często o mnie piszą :D

    Ah, i dziękuję za życzenia ;3

    Ja oglądałam ten film i go bardzo lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, może to nie był najlepszy żart gdyż dużo ludzi się trcohę na tobie zawiodło, ale nie można powiedzieć że nie wypalił, bo inni dali się nabarać xD

    Tak, Księżniczka i Żaba to bardzo fajny film, ale i tak mu trochę brak do tych starych Disney filmów z lat 90'ątych xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, dokładnie ;3

      Trochę brak, trochę brak... Pamiętam jak szalałam z radości, kiedy miałam oglądać Królewnę Śnieżkę w przedszkolu XD

      Usuń
    2. Haha, ja muszę przyznać że nigdy nie lubiłam Śnieżki, ale jak dorosłam i zaczęłam interesować się sztuką animacji to zrozumiałam jakim wielkim krokiem ten film był wogóle dla sztuki :D Może i samo story nie jest na te czasy, ale animacja wciąż zachwyca^^

      Usuń