czwartek, września 06, 2012

Lalka Bloom Believix

Dziś pierwszy raz w tym tygodniu po chorobie byłam w szkole^^ Dobrze być z powrotem, bo człowiek nie czuje się wtedy taki winny,haha xD
Niestety też mam trochę do nadrobienia, a mianowicie muszę zrobić kilku stronny komiks na poniedziałek, a mam na to tylko 3 dni! :o
Dziś miałam za małą torebkę żeby wziąć z sobą pierwszą stronę którą zaczęłam robić, jutro za to wezmę plecak^^ Mam zamiar narysować 2 lub 3 strony  (4 max dozwolone). Mamy narysować jakąś historyjkę z życia naszej rodziny  i przedstawić ją w formie komiksu. Och, czeka mnie ciężki weekend już się boję x/

Teraz przejdźmy do czegoś przyjemniejszego. Odebrałam z poczty dziś moją lalkę Believix Bloom Jakks Pacific! Jest przepiękna i jest o wiele wyższa niż laki typu Barbie :3

Oto i zdjęcia:


Gdyby miała jeszcze oczy bardziej jak z serialu to było by super ale i tak jest piękna ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz