sobota, września 15, 2012

Komiks Smok Wawelski

W środę dostaliśmy dość potęrzną pracę do zrobienia. Mieliśmy narysować komiks, który miał by przedstawić całą historię filmu lub książki czy czegokolwiek w 16 kratkach. To nie był taki problem, wiedziałam co chcę narysować, problemem było to że mieliśmy na to jeden dzień tylko! Zaczeliśmy rysować o 10, o 15 skończyliśmy lekcje, dużo ludzi narysowało prosto bo czasu było mało, ale ja chciałam zrobić deczko bardziej skomplikowany komiks. Przy niektórych kratkach nie miałam już siły i widać że wyglądają gorzej od innych. Potem po dwóch godzinach jazdy dokończyłam pracę w domu.

Jestem zadowolona z tej pracy (mimo że nie mogłam dać z siebie więcej ze względu na ograniczony czas). Inni musieli opowiedzieć co widzą w komiksie. Wybrałam naszą polską legendę o smoku Wawelskim, czyli nikt ze Szwedów nie znał tej historii a z faktem że naprawdę dobrze poszło im opowiadanie to tylko oznaczało że odpowiednio wykonałam zadanie. ;) Przy innych komiksach często nie dało rady rozpoznać co się dzieje na rysunkach, a przy moim Pani naprawdę mnie pochwaliła i powiedziała że mój styl rysowania pasuje do tego typu opowieści! :D

Ciężko mi co prawda było pokazać siarkę, to była jedyna rzecz którą musiałam wytłumaczyć w klasie. Wszyscy myśleli że smok połknął owcę z bombą w środku xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz