niedziela, września 16, 2012

Gra Neopets

A więc zauważyłam że nigdy nie napisałam żadnego posta na temat gry Neopets. Trochę dziwne bo spędzam na tej stronie kupę czasu o.0 No cóż teraz muszę to nadrobić i chętnie wam przedstawię tę stronę (albo o niej przypomnę ;D).

Neopets to gra internetowa którą możecie znaleźć wpisująć Neopets.com.
Na pierwszy rzut oka gra polega na opiekowaniu się wirtualnym zwierzątkiem (53 gatunki do wyboru), ale nie ma nic bardziej mylnego. Fakt trzeba mieć własnego neopeta żeby grać w grę. Można wybrać jego płeć, imię,gatunek,wagę itd. Można nawet ubierać swoje Neopety a nawet nimi walczyć ale są też inne aspekty gry. Ja na przykład lubię robić komiksy do gazetki strony 'The Neopian Times', można też pisać opowieści, pisać wiersze, robić różne rzeczy ze szkła itd (zależy od tygodnia), robić strony dla swoich neopetów, rysunki i malunki do galerii i wiele innych kreatywnych rzeczy za które zdobywa się trofea i awatary.
Neopety mają własne forum, można mieć przyjaciół, tak zwanych neofriends, i jest pełno gier w które można grać kiedy się nam nudzi :3 Strona ma własną walutę, neopoints (np) którą wszystko się kupuje, a same neopointy zdobywa się po przez konkursy i gry :3
Co jakiś czas też są ploty, czyli historie w których większość aktywnych członków strony bierze udział oraz inne eventy.
Większość właścicielów neopetów nadaje im też charaktery i robi dla nich rysunki. To sprawia że człowiek naprawdę może się przywiązać do swojego wirtualnego pupila xD

Strona istnieje od 1999 roku i sam fakt że jako strona jako tako ukierunkowana dla dzieci nadal się trzyma, to tylko oznacza jak dobra ona jest ;3 Dużo było już stron które próbowały wybić się na popularności Neopets, ale Neo i tak na zawsze zostało tą najlepszą stroną.
Strona jest za darmo, nic nie kosztuje założenie tam konta. Wiadome są rzeczy które można kupić za prawdziwe pieniądze ale to w żaden sposób nie sprawia że płacący gracze mają przewagę nad tymi co grają całkiem za darmo :3
Ja gram w Neopets od 2005 roku, konto które teraz mam ma co prawda prawie 3 lata, a to dlatego bo na początku dużo oszukiwałam xD Teraz to się zmieniło i gram fair, to dopiero pokazało mi jak fajna jest ta gra :3

Od teraz na bloga będę dawała też newsy z neopetów, jestem pewna że w Polsce też są gracze, sama się na paru natknęłam i z jedną nadal utrzymuję kontakt^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz