sobota, września 29, 2012

Chińskie ciasteczko z przepowiednią

Nie dawno chłopak przyjechał z małym obiadkiem dla mnie :3 On sam i jego brat pracują dzisiaj ekstra, dlatego że przenoszą się do nowego warsztatu, i w czasie lunch'u pojechali do naszej ulubionej Chińskiej restauracji w Helsingborgu. Tym razem co prawda chłopak przywiózł mi też małe co nie co do domu kurczakowe kulki w panierce ze słodkim sosem i ryżem, czyli moje ulubione danie :D
Dodali też ciasteczko z przepowiednią. Nie byłam co prawda pewna czy to będzie takie ciasteczko jak na miejscu (czyli bez karteczki), ale okazało się że to ciasteczko z wróżbą,haha xD
Zobaczmy co mnie czeka w przyszłości. Nagła śmierć po przez ukąszenie nie występującej w Szwecji kobry? A może wielka miłość tak jakby jedna człowiekowi już nie wystarczała xD


Aha, 'Twoje życie będzie co raz bardziej i bardziej ekscytujące. x3 No cóż bardziej realistyczna przepowiednia niż ta której ja się spodziewałam. Tak wogóle to to jest możliwe. Wczoraj wpadłam na pomysł aby wysłać do jednego z największych wydawnictw książek dla dzieci w Szwecji, Bonnier Carlsen. Poszukują nowych ilustratorów i pisarzy, ja w końcu kształcę się na rysownika komiksów (chodź praca nad komiksami nigdy mnie aż tak nie interesowała xD). Trzeba im wysłać kilka ilustracji z jakiejś wybranej baśni, Ja postanowiłam zrobić z 3 lub 4 strony do Księżniczki Na Ziarnku Grochu.
Życie naprawdę nabrałoby barw gdyby mnie przyjęli do tej pracy ale jednak pamiętajmy że to jest bardzo dobrze znane wydawnictwo, a ja nigdy z czymś takim nie pracowałam, nawet nie jestem wcale taka biegła w Photoshopie.. No cóż, czas wszystko pokarze.. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz