środa, września 05, 2012

Bajkowe znaczki^^

Witajcie!
Długo żadnych nowych postów nie dodawałam a to dlatego że od trzech dni siedzę w domu przeziębiona! Dx
Ładnie to tak chorować dwa tygodnie po rozpoczęciu szkoły? No raczej nie, ale to było do przewidzenia bo w domu siedziałam 16 miesięcy więc teraz po wyjściu do ludzi będę łapała różne choróbska xP

Ostatnio trochę znaczków do mnie przyszło przez te kilka dni, chcę się z wami nimi podzielić ;3

 Tylko te oddzielne znaczki są nowe, nie chciało mi się robić im każdemu po jednym zdjęcia, więc po prostu zrobiłam zdjęcie całej stronie xD



 Szczerze to nie wiem czy ta lasencja jest z jakiegokolwiek filmu animowanego czy komiksu, ale ten znaczek po prostu bardzo mi się podobał, więc go kupiłam .___.
 Też nie wiem co to za baja, myślałam że INRL będzie lepiej wyglądał ale niestety nie :P





 Zamówiłam ten znaczek akurat kilka dni przed śmiercią Nail'a Armstronga xD Ach, to już dla mnie nic dziwnego, kilka miesięcy przed śmiercią Michael'a Jackson'a  zaczęłam słuchać dużo jego utworów, potem umarł. W tym roku wpadło mi w ucho kilka kawałków Whitney Huston, i co? Miesiąc chyba po też umarła Ja jako fanka raczej nie przynoszę szczęścia,haha ;D



 Madagaskar też się załapał na znaczki ;D
No dobra, to by było na razie tyle^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz