niedziela, września 23, 2012

6 sezon Odlotowych Agentek!

Jestem pewna że dużo z was oglądało Odlotowe Agentki kiedy wyszły w 2002 roku. Sama je bardzo lubiłam jako jedenastoletnia dziewczynka, i były one powiewem nowości wśród takich bajek jak Księżniczka Sissi, stare generacje kucyków itd.
Agentki obchodzą 10 urodziny i nie dawno wyszło na jaw że Agentki dorobiły się 6 sezonu!
Ja przestałam je oglądać chyba po 3 sezonie? Nawet nie wiem.... Kilka lat temu dość sporadycznie je oglądałam, jak trafiłam na nie w telewizji to nie przerzucałam na kolejny kanał lecz zostawałam przy agentkach. :)
Nowy sezon będzie miał 26 odcinków.
Alex, Clover i Sam będą też miały nowy film który będzie rozgrywał się w Wersalu. Film (tak jak i sam serial)  jest planowany na 2013 rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz