wtorek, sierpnia 21, 2012

Zeszyt Sailor Moon

Witajcie!

Oh,teraz jak się już mam szkołę to naprawdę życie znowu nabrało obrotu.
Dziś był drugi dzień i mieliśmy narysować siebie oraz opisać to co lubimy słowami i rysunkiem. Więcej miało być rysunku więc narysowałam postać anime, Disney,koty i makijaż i modę jako moje ulubione rzeczy.
Jakoś tak dziko było mi rysować, nieprzywykła jestem do rysowania przy innych ludziach a teraz bum, chyba 20 osób w klasie mam,haha.
Jutro mamy też wycieczkę do jakiegoś centrum rekreacyjnego (wtf) w Malmö. Trochę głupie jest to że sami mamy się tam dostać a niektórzy z nas w tym mieście nie mieszkają i nie mają pojęcia jak się tam poruszać!
Mam 3 osoby z tego samego miasta co ja i dziś tą jedną dziewczynę widziałam. Jutro mam nadzieję że pojedzie o tej samej porze co ja to razem pójdziemy, inaczej się zgubię :(

Wiemy już lepiej jakie zajęcia będziemy mieli i są to dramaturgia i opowiadanie po przez komiksy czyli zajęcia na których będziemy ćwiczyć rysowanie komiksów i projektowanie postaci i pisanie dialogów. Lekcja na której będziemy się uczyć używać akwarel, gouache, rysowania tuszem, kollage no i rysowania w programie graficznym., lekcja o profesjonaliźmie i wiedzy o zawodzie, czyli tymi lekcjami będą udziały w festiwalach i wystawy.
Lekcja o historii komiksów, teoria komiksów, oraz różne rodzaje komisków. (ta lekcja będzie chyba moją ulubioną,haha). No i ostatnią lekcją będzie praca własna. Nie zawsze lekcje będziemy mieli w klasie, często będziemy rysować gdzie chcemy, ale to dopiero będzie potem.
Dziś doszedł też zeszyt z Czarodziejką z Księżyca^^  Zostawię go sobie właśne na lekcję historii komiksów, najbardziej będzie pasował chyba ^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz