piątek, sierpnia 24, 2012

Szkolny post^^

Hejka!

I tak pierwszy tydzień szkoły mi minął :) Na razie nie jest źle,dużo ciekawych ludzi mam w klasie w tym kilku duńczyków. Jedna dunka wogóle nie mówi po szwedzku i cały czas nawija po duńsku, ja jej prawie kompletnie nie rozumiem xD To samo z jednym chłopakiem (słyszałam jak dziewczyna,szwedka, mówiła do niego po angielsku). Tak to jest też jedna norweszka która mówiły perfekcyjnie po duńsku i szwedzku oraz jeden duńczyk który nawet nie źle nawija po szwedzku. Dość ciekawe, polak z czechem aż tak się nie dogadają.
 W każdym bądź razie, o to zdjęcie mojego stolika w szkole:
Nie jest to pełne zdjęcie bo wstydziłam się fotografować przy innych, xD Na takich stolikach pracujemy w szkole :3
 Nowa torba szkolna która właśnie dziś doszła :3 Za długo jej nie ponoszę gdyż zamówiłam sobie plecak z Sailor Moon. Torba nie jest wystarczająco wydajna ;/
 Pierwszy podręcznik który przyszedł...
 ....który jest całkowcie w formie komiksu xD

Nawet Rose of Versailles załapało się w tej książce x3
Cóż, na razie na tyle to by było, zobaczę może coś jeszcze potem napiszę ale to jest tak zwane podsumowanie :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz