niedziela, sierpnia 19, 2012

Rzeczy z Kalmaru

EDIT:
Łał, nawet nie zauważyłam a tu proszę post który miał być na szwedzkim blogu napisałam na polskim (mają tą samą nazwe,haha!) No cóż, z faktem że ten sam post i tak właśnie chicałam napisać i tutaj to muszę po prostu przetłumaczyć tekst ze szwedzkiego x3


Wczoraj zrobiłam kilka zdjęć  :3 Między innymi  mój kucyk, pamiętnik z Odlotowymi Agentkami czy robot Walle x3
 Moje dwie singsational Winx lalki. Miałam więcej lalek ale jakoś tak jak zapytałam mamę co się stało z resztą to trochę dziwnie się zachowywała, tak jakby prawdy nie mówiła. powiedziała że nie wie co się z resztą stało (miałam jeszcze 32 laki). Mam przykre podejrzenia że ona je po prostu wyrzuciła! Dx
 Moja stara kucynka My Little Pony , którą kupiłam w 2005 roku gdy po raz pierwszy byłam w Toysrusie. Szczerze mówiąc to ten kucyk wygląda przerażająco, dlatego też nigdy jej nie trzymałam na półce tylko w szafie, nie chciałam jej nigdy w nocy zobaczyć xD
 WallE robot którego dostałam w  2008^^
 Pamiętnik Odlotowe Agentki z 2002 lub 2003 roku. On już musi mieć swoje 10 lat,ale jakoś nigdy w nim nie pisałam. Alex zawsze była moją ulubioną postacią bo bardzo przypominała mnie z charakteru.^^

No i na koniec moje  VHS kasety które wzięłam ze sobą do Szwecji :3 Miałam ich więcej ale pooddawałam przed przeprowadzką :/ 
Na obrazku można też zobaczyć 2 kopie pirackie filmów Bambi i  Zakochany Kundel z początku 90'ątych lat, za nim to jeszcze normalne home videos były w Polsce. Zakochany Kundel ma dubbing z 1960, co do Bambiego to nie mam pojęcia :/

6 komentarzy:

  1. Witaj,
    Od kilku dni obserwuję Twojego bloga (widziałam już poprzedni poświęcony wyłącznie karteczkom i bardzo mi się spodobał) i zastanawia mnie jedno - skąd ty te karteczki ściągasz do Szwecji? Bo ja akurat mieszkam w Polsce i właśnie tak myślę... Sklepy internetowe? Allegro? Ostatnio też postanowiłam reaktywować swoje dawne hobby i wygrzebałam ze strychu moje 4 segregatory xD Oczywiście nie mam takiej świetnej kolekcji jak Ty, ale zamierzam ją sobie powiększyć, choć troszkę. Możesz mi napisać pod tym postem skąd je zamawiasz/sprowadzasz?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :)

      Ja je zamawiam z Allegro, to jedyny sposób żeby je w ten sposób zdobyć bo tutaj nie ma tego hobby :) Fajnie że znowu wrócisz do zbierania! :D Ja też jestem po prawie 10 letniej przerwie, ale jakoś powolutku moja kolekcja rusza do przodu dzięki Allegro :D

      Pozdrawiam
      Anna :3

      Usuń
  2. Jakie zwiastuny są na kasecie oliver i spółka?

    OdpowiedzUsuń
  3. czy oliver i spółka ma 6 zwiastuny czy 7 zwiastunow raczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że niestety nie pamiętam jakie zwiastuny są i ile ich jest na kasecie bo nie wiem gdzie ona teraz jest.
      Post jest dość stary i nie pamiętam czy kaseta jest u mnie w piwnicy czy też moi rodzice ją już wyrzucili :/

      Usuń
  4. Na kasecie oliver i spółka tylko były
    - 101 Dalmatyńczyków
    - Przygody Kubusia Puchatka
    - Dzwonnik z Notre Dame
    - Goofy na Wakacjach
    - Aladyn i Król Złodziei
    - Toy Story

    OdpowiedzUsuń