czwartek, sierpnia 16, 2012

Rzeczy do szkoły

Już powoli zaczynam szykować się do szkoły. To w końcu już w poniedziałek! Przedwczoraj przejrzałam czy wszystko już mam, postanowiłam więc się z wami podzielić:
 Torbę już otworzyłam i na szczęście duże zeszyty a4 mieszczą się w niej co mnie ucieszyło bo już 4 torby kupiłam które były za małe x/ Ze Stanów zamówiłam także zeszyt i breloczek do torby Sailor Moon. Zobaczymy kiedy przyjdą ;3
 Bilet miesięczny-Będę codziennie pociągiem zasuwać więc będzie potrzebna
 Specjalne długopisy do rysowania których i w domu dużo używam,
No i z Allegro zamówiłam naklejki na zeszyty z księżniczkami :3Tutaj takich nie mamy bo w Szwecji, Szczerze to tutaj są tylko 2 czy 3 rodzaje naklejek na zeszyty i nie są one nawet z bajek tylko takie ogólne na całą Szwecję, ja lecz chcę trochę wystawać z po za grupy więc sobie te zamówiłam x3

To tyle na razie ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz