środa, sierpnia 29, 2012

Moje nowe jesienne ciuchy :3

Hej wam!

Dziś wróciłam ze szkoły po 16.20 i mieliśmy dzisiaj pierwszą lekcję z rysowaniem komiksów. Mieliśmy narysować prezentcję samych siebie, oto jak mja nieskończona prezentacja wyglądała:


Już ją dokończyłam, jutro postaram się zrobić jej zdjęcie :3 Muszę powiedzieć że nie mogłam się skupić, nigdy nie rysowałam takich rzeczy przy innych ludziach troche mnie to irytowało ale jakoś dałam radę. Ugh, nie znoszę rysować siebie xD
Oto i moje jesienne ciuszki które zamówiłam z HM:
Uwielbiam jesienne ciuchy! Tak bardzo przypominają mi modę z lat 30'tych i 40'tych x3  Wogóle jesień to moja ulubiona pora roku, nie jest ani za zimno ani za gorąco, piękne krajobrazy są no i jest to pora halloween :3
A wy, już macie ciuszki na jesień? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz