sobota, sierpnia 04, 2012

Klub znaczkowy

No i tak o ot znowu prawie cały tydzień bez postów był. Chyba zacznę poprostu pisaś posty w weekend kiedy mam na to czas,haha. Tak też będę od teraz robić ;)
Dziś mam dla was pełno zdjęć. Chcę zacząć od znaczków które kupiłam. W zeszłym tygodniu doszła do mnie paczka od szwedzkiego klubu znaczkowego do którego się zapisałam. Dostałam od nich pakiet startowy z dużym albumem A6, pincetą, ich oficjalna gazetką i lupą. oto jak to wyglądało:



 Album wyprodukowany przez szwedzką pocztę ;3
 Wreszcie mam miejsce na znaczki na pełnych arkuszach, wcześniej nie miałam gdzie ich umieścić, ale teraz to już nie problem. Co prawda nowe znaczki z Pięknej i Bestii które doszły już muszą poczekac na nowy album który teraz przyjdzie dopiero po 13 sierpnia ;/
Te odcielne znaczki nadal trzymam w małym klaserze :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz