sobota, sierpnia 11, 2012

Figurki Shining Armor, Cadance i Twilight Sparkle

Znowu nadeszła sobota i czas na blogowanie^^
Dziś byłam z chłopakiem w Väli Centrum w  Helsingborgu na zakupach. 20 sierpnia zaczynam studia więc musiałam kupić sobie kilka ciuchów żeby mieć na dobry start.
W H&M kupiłam sobie dwie pary spodni oraz dwa gustowne sweterki.
Zahaczyliśmy także o Toysrus'a gdzie kupiłam...zestaw z figurkami Cadance, Shining i Twilight! :D
Myślałam że jeszcze nie ma tych figurek w Europie ale jednak już są. Wygląda na to że to była też dostawa xD

 Dzisiejsze zakupy^^
 Cadance jest naprawdę przeurocza, to z jej powodu chciałam ten zestawik x3 To co jest tylko trochę denerwujące to ta kreska na jej głowie która sprawia wrażenie szwów po operacji mózgu czy coś,haha!
Dwa pozostałe zestawy. Ten z Rainbow Dash, Gildą i Wonder Bolt był jedyny,ale ja i tak wolałam ten z Twilight x3 Ciekawa jestem kiedy będzie zestaw z Rarity?
Za chwilkę dam zdjęcia kucyków po wyciągnięciu z opakowania :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz