sobota, sierpnia 04, 2012

Bloom Believix collection

Fani Winx wiedzą że Winx przechodzi przez nową falę popularności w USA odkąd Rainbow SRL i Nickelodeon rozpoczeli współpracę. Teraz producentem Winxowych zabawek jest firma Jakks Pacific która robi masywną promocję zabawek a i same zabawki wcale nie są najtańsze. Ja na razie z braku pieniędzy kupiłam sobie tylko figurkę Believix Bloom, ale jak szkoła się zacznie kupię normalną lalkę Bloom oraz resztę figurek :)




Dla porównania dałam figurkę Bloom mattel z 2004 roku. Figurki Jakks Pacific naprawdę probią ładne figurki, z tego co widziałam to figurka Flora jest nawet ładniejsza ale tak jak mówię dopiero we wrześniu sprawię sobie reszte figurek :) Mattel co prawda według mnie wciąż lepsze lalki robiło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz