sobota, lipca 21, 2012

Znaczki pocztowe Disney

Chciałabym wam pokazać mój jak na razie świerzy i skromny zbiór znaczków pocztowych z filmów Disney które jak dotąd kupiłam :) Zaczęłam je zbierać nie całe 2 tygodnie temu, ciekawa jestem ile czasu będzie mnie trzymała ta nowa..humm... 'moda' ;D






Jak widzicie nie które z nich podzieliłam czego tak ogólnie nie powinno się robić gdyź znaczki wtedy tracą na wartości, niestety przeczytałam o tym dopiero po fakcie ;P Zamówiłam sobie już nowy arkusz znaczków z Alladynem i z Króla Lwa, niedługo zamówię też nowy z Herkulesa, nowych arkuszy już co prawda nie będę rozdzielać x.x 
A oto i znaczki które czekają na nowy klaser który dziś zamówiłam:

Tutaj tego nie widać ale to są dwa arkusze znaczków z Król Lew 2: Czas Simby.
Znaczki Herkules. Też dwa arkusze
Znaczki które dziś przyszły. Jak widać jest arkusz z Kubusia Puchatka, 2 arkusze Mulan które słabiej widać, no i znaczki przedstawiające postaci z różnych filmów Disney. To oczywiście nie koniec, jeszcze czekam na kilka nowych znaczków ;) Jutro z kolei jedziemy z moim chłopakiem i jego bratem do Kalmaru,miasta w którym mieszkają moi rodzice no i chłopaka kuzyn. Trzy godziny jazdy nas czekają gdyż Kalmar jest oddalony o 350 km więc jutro pobudka będzie o 6:30 xT Z domu wezmę z sobą mój stary klaser z dzieciństwa, tam też jest trochę Disneyowskich znaczków które warto mi dodać do kolekcji :)

Jutro raczej nic nowego nie napiszę gdyż w domu będziemy około 22 ale w niedzielę dam trochę zdjęć^^

1 komentarz:

  1. Dwa tygodnie i już taka kolekcja? :)

    Król Lew to bajka mojego dzieciństwa. :)

    P.S. Dzięki za odwiedziny. :) Jeśli Cię to interesuje, to u mnie pojawiła się nowość. :)

    OdpowiedzUsuń