niedziela, lipca 01, 2012

Spokojny dzień...

Tak byłam znudzona dzisiaj że przekopiowałam parę artykułów z mojego bloga na wordpressie a nawet napisałam dwa nowe o Love hotelach i liceum w Japonii x3 Jako tako to dużo pracy niebyło, można powiedzieć że przetłumaczyłam je z mojego szwedzkiego bloga cookie.nu. To jeszcze nie pierwsze i nie ostatnie artykuły x3 Teraz będę je systematyczniej pisać, co weekend bo to i tak trochę zajmuje.
Mam nadzieję ze doprowadzę ten blog do takiego stanu w jakim był rarity, mój pierwszy polski blog. Ciekawa jestem czy ktoś z tamtego okresu znajdzie tego bloga? Aja,zobaczymy :) 
To mój ostatni post na dziś, jutro napiszę coś znowu, zapewne pierwszy post jutrzejszy będzie z karteczkami, taki maniak karteczkowy ze mnie się zrobił xD Zaczęłam je nawet sprzedawać na tradera .se (coś w stylu allegro). Sprzedaję na razie moje Winx powtórki, wiem że ludzie mogą woleć te Disneyowskie karteczki ale ich nie sprzedam bo niemam tylu podwójnych xD 
Jedna z moich szwedzkich czytelniczek wysłała mi na live chatcie bloga czy bym czasem nie odsprzedała jej karteczek które tak naprawdę mam zamiar dać na konkurs, wiem że dziewczyna ma kasę bo kupuje laki za 200$ bez wahania ,ale bez przesady, twierdząc że ona się nimi dobrze zajmie jak wiem że co najmniej jeszcze 2 osoby są dużymi fankami Disney'a i chciały by wygrać te karteczki ;/ 
Hmpf, trochę perfidne no ale... xD Jak będę miała więcej dubli to zacznę je sprzedawać ale na razie nie ma takiej potrzeby x3
Tajemniczy kotek C;  ten weekend był wyjątkowo gorący Dx Chłopak stara się znaleźć na allegro .pl jakieś siatki ochronne na balkon, tak żeby Mini nie mogła wyjść. Na razie mamy lekko pouchylane okna ale to naprawdę za mało daje a mieszkamy na drugim piętrze więc nie chcemy ryzykować ewentualnego wypadku.  Ostatnio też sąsiadom kotka wypadła z okna  i już nie wróciła... Nasze budynki znajdują się w samym sercu miasta więc marne szanse żeby typowy kanapowiec przeżył ;/ Mini też nigdy nie wychodziła więc musimy jej pilnować deczko bardziej x3
Ja na dziś już mówię dobranoc i trzymajcie się ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz