środa, lipca 25, 2012

Segregator My Little Pony

Wybaczcie brak postów przez tych ostatnich kilka dni ale miałam też inne sprawy na głowie. Byłam też z chłopakiem w Kalmarze i zrobiłam parę zdjęć moich rzeczy które potem pokażę :3 Na tę chwilę chcę wam pokazać segregator My Little Pony Friendship Is Magic na karteczki który przyszedł w poniedziałek :D




Też muszę przyznać że idealnie karteczki się w nim mieszczą, żadna koszulka nie wystaje :3 Jak na tę chwilę jest to mój główny segregator na karteczki^^
A oto i karteczki z kucykami 3 generacji:

Firma która produkuje segregatory z kucykami FIM jest też odpowiedzialna za te karteczki. Ciekawa jestem czy też wyjdą karteczki z FIM skoro i segregator jest. Zobaczymy :T
Za chwilkę chłopak z bratem wrócą z pracy, ale potem jeszcze wepchnę posta ze znaczkami^^
Toodles! 

1 komentarz: