czwartek, lipca 19, 2012

Pierwsze ciuchy na nowy rok szkolny...

Jak wspomniałam w jednym z ostatnich postów zaczęłam już zaoaptrzać się w nowe ciuszki do szkoły ;)
W końcu do nowej szkoły na nowy rok trzeba jakoś wyglądać a teraz z faktem że będę studiować rysowanie komiksów (będę musiała w końcu zacząć wrzucać moje rysunki na bloga xD) to i chcę też wyrazić się artystycznie, no i chcę żeby było mi wygodnie gdyż codziennie będę przebywała prawie 4 godziny w samym pociągu do i z powrotem.
Oto co sobie jak dotąd zamówiłam w HM:
Torbę postanowiłam kupić tutaj. Ostatnio nakupywałam pełno różnych toreb z Ebay'a w nadzieji że któraś z nich będzie wystarczająco duża na zeszyty A4, ale niestety tylko pieniądze wydałam Dx Kupując torbę z HM mam bynajmniej pewność że będzie duża no i modna a i breloczek z Pikachu powinien się fajnie wraz z nią  prezentować xD  Też kupiłam sobie kurtkę na wczesną jesień, nowe spodnie,skarpetki gdyż te co mam teraz są już zbyt sprane  no i buty :x  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz