niedziela, lipca 01, 2012

Moje mangi i inne rzeczy z Kalmaru.

Jak już pisałam, dwa tygodnie temu byłam u moich rodziców w Kalmarze i tym razem byłam w stanie zrobić parę zdjęć moim kolekcjom Disney i anime. Muszę przyznać że więcej zdjęć mam rzeczy disney gdy jak wiecie nalężę bardziej do fanów Disney ale anime też nie jest takie złe ;)
 Oto moje mangi:
 Ranma byłam pierwszą mangą którą zaczęłam czytać i która mnie tak wciągnęła, mam wszystkie tomy tej serii x3 Rumiko Takahashi jest moją idolką, Maison Ikkoku tez było wspaniałą mangą, może kiedyś pokupuję sobie tomy  MI <3

  Lol, właśnie zauważyłam że mama zachowała grę dla dziewczynek Chłopak (?) którą dostałam do gazetki Winx xD Chciałam żeby ją wyrzuciła ale widocznie nie załapała że ja w coś takiego przecież nie będę grać o.0





W latach 2006-2007 kochałam anime School Rumble, nadal je miło wspominam i mam też je na dvd (potem co prawda zrozumiałam że dvd które mi przysłano  nie jest oryginalne o.0)

Moja jedyna manga po Polsku C: Zakupiłam ją w 2008 roku gdy byłam na wakacjach w Polsce u dziadków w Radomiu. Dość sporo różni się od mang szwedzkich a mam kilka tomów Szwedzkiego Inuyashy. Tłumaczenie jest inne, w Szwedzkim wydaniu jest też dział dla fanów którzy przysyłali swoje rysunki i listy do redakcji czego nie było w Polskim wydaniu. Niestety nie wpadłam na to żeby zrobić im zdjęcia i od wewnątrz ale mama kazała mi zejść na dół i pogadać z nią  więc się spieszyłam xD Następnym razem jak będę u rodziców to zrobię im zdjęcia :3 Na trzecim zdjęciu od góry można zobaczyć szwedzkie wydania Inuyashy.

2 komentarze:

  1. Masz Inuyashę,rany jak ja CI zazdroszczę :). To było moje 1 anime, które obejrzałam 2 razy ( licząc też the movie).. Masz bardzo fajną kolekcję. Z chęcią bym sobie przeczytała tą mangę, ale nie wiem czy mogę ją jeszcze gdzieś kupić. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń