poniedziałek, lipca 02, 2012

Karteczki 0w0

Dziś byłam w mieście żeby odebrać kolejną serię karteczek ;) Tym razem naprawdę parę diamencików w niej było, w tym tempie uzbieram wszystkie karteczki z Herkulesa szybciej niż mi to zajęło jak byłam mała xD
Serię z Bambim i Śpiącą Królewną i Królem Lwem z firmy Nomico mam już chyba prawie pełną ale zobaczymy ;)
Kilka karteczek z Herkulesa było w dość kiepskim stanie,brudne i po urywane więc je chyba za jakiś czas wyrzucę i poczekam po prostu aż ładniejsze się trafią, zatrzymam je co prawda na razie żeby nie zapomnieć jak wyglądały. :3

Tej karteczki z Herkulesem nawet za młodu nie widziałam, ciekawa jestem czy to wogóle była karteczka? Nomico karteczki zawsze miały więcej dziórek o.o










 Mam nadzieję że niedługo dopadnę dużą wersję tej małej karteczki. Jak byłam mała byłam jedyną osobą w szkole która miała tą karteczkę (była to duża karteczka). Raz pamiętam oddałam ją koleżance która ubóstwiała Herkulesa tak jak ja. Oddałam ją bo miałam niby przestać zbierać karteczki, po 3 dniach do niej wracam i mówię żeby ją oddała i ta z płaczem ją oddała bo wyboru nie miała xD Terrorystka ze mnie była xP

Ta karteczka z Meg jest jedną z tych deczko zniszczonych karteczek. Ta nie jest jeszcze w tak złym stanie więc ją jeszcze trzymam w folii, ale te dwie drugie muszę trzymać z tyłu segregatora x/










I to właśnie były tak zwanie karteczki dnia,haha ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz