wtorek, lipca 17, 2012

Bluzka Sailor Moon

Oto i moja nowa bluzeczka z Czarodziejką z Księżyca^^

Prawda że świetna? :D Zostawię ją sobie na rozpoczęcie roku szkolnego który się odbędzie 20 sierpnia (tak w Szwecji zaczyna się rok szkolny)
Najlepsze jest to że zapłaciłam tylko 200 koron za nią, na stronie Hot Topic kosztuje prawie 400 koron więc jak widać Ebay bywa przydatny w takich okolicznościach ;D
Będę musiała więcej nakupować sailorkowych bluzek. Nie wiem czy wiecie ale nowe anime z Sailor Moon ma wyjść w 2013 roku na lato! :D Dużo o ty anime jeszcze nie wiadomo, wiemy tylko że aktorzy którzy podkładali głos Usagi i Mamoru w 1992 roku wracają no i że anime ma być w szczególności skierowane do fanów którzy dorastali wraz z oryginałem. Nie mogę się doczekać! xD

1 komentarz:

  1. Jee! Cudna! Ja też taką chce; ) Naprawdę podobają mi się twoje wszystkie zdobycze ; )

    OdpowiedzUsuń