piątek, czerwca 29, 2012

Karteczki Sailor Moon! :D

Dziś odebrałam kolejną paczkę Dziś strasznie pada,jako tako nie mam nic przeciwko deszczowym dniom, wręcz przeciwnie, uwielbiam je, ale jest dość nie ciekawie wychodzić w deszcz do ludzi jak nie ma się ani czapki ani kaptura  :P
Dziś doszła mała grpuka karteczek z Czarodziejką z Księżyca,Sailor Moon x3
Moja lulbiona karteczka, uwielbiam po prostu Usagi tutaj :D
Sailor Senshi <3Trochę rozbawiła mnie minka Makoto, trzeba przyznać że im tu nie wyszła  ;3
Outer senshi! :D Sailor Pluto jest boska tutaj.W anime zawsze wygląda na taką poważną, rzadko się uśmiecha a w uśmiechu jej do twarzy :-)

Hotaru i Rei jako sailorki^^ Dostałam podwójną karteczkę jak widzicie ;3
Jestem bardzo zadowolona z tej grupki, są naprawdę w idealnym stanie w przeciwieństwie do tych poprzednich karteczek SM które  kupiłam :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz