niedziela, czerwca 24, 2012

My ever changing hair color

Póltora miesiąca temu dużo farbowałam włosy x3 Bardzo chiałam osiągnąć kolor pastelowy róż i pod koniec prawie mi się udało :D Problem był taki że to trochę za dużo kosztowało więc dałam sobie spokój :T Utrzymanie koloru kosztowałoby mnie  200kr , a musiałabym sobie farbować włosy co 3 tygodni. Dodajmy 200 kr na jedną część głowy, na całe włosy wyniosłoby pewnie 500 kr Dx
Początek farbowania, Widzicie to fioletowe pasemko? Próbowałam ufarbować sobie włosy na fioletowo miejscami  używając niebieskiego koloru i udało się! x3
Tutaj miałam ten kolor który tak chciałam osiągnąć. Nie za ciemne nie za jasne, w sam raz. :3

Tutaj miałam perłowy kolor, rzadko się taki widzi na kimś x)
Po tym przefaebowałam włosy na jasny brąz. Szybko zszedł i wyglądał nie ciekawie xD Musiałam znowu ufarbować włosy :T
Oto moje włosy teraz, są czarne xD


2 komentarze:

  1. Ale ten róż był cuudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dzięki, szkoda że nie udało mi się całej głowy przefarbować :( Na razie skończyłam z farbowaniem bo moje włosy to istny koszmar teraz, mam nawet zamiar je dość sporo ściąć. Napewno kiedyś znowu wrócę do farbowania ;D

      Usuń