poniedziałek, czerwca 25, 2012

Disney szkice

Mam małą kolekcję szkicy używanych w studiu Disneya do animowania postaci. Mało ich mam bo to nie tanie rzeczy:

Ten szkic przedstawia dorosłego już Miedziaka kupiłam z ebay'a. Darrel Van Citters był sprzedawcą, pracował też nad produkcją Lisa i Psa.Dostał ten piękny rysunek od samego  Randy Cartwright'a który był animatorem dorosłego |Miedziaka. Kupione w marcu 2012.


Oto jest  projektt Lilo który był pokopiowany dla wszystkich pracujących nad filmem Lilo i Stitch. Kupione w 2004 roku.
Szkic Lilo kupiony w  2004. Nie pamiętam zbyt dużo na temat samego kupna. Wydałam na to 100$ czyli była to najdroższa rzecz jaką wtedy kupiłam. Nawet nie wiecie jaka dumna z siebie byłam jak dostałam ten szkic. (Miałam wtedy 14 lat xD)

W przyszłości chcę kupić więcej szkiców. Na tą chwilkę niestety są one dla mnie deczko za drogie (W końcu jestem studentką x3). Zawsze chciałam kupić cela z któregoś z tych starszych filmów ale one na kosztują  około 10,000$. Nie na mój budżet w tej chwili xT W przyszłości,jak zacznę zarabiać na siebie zacznę powolutku je kupować x3 Jak na razie muszę nacieszy się samymi szkicami które lepiej się mieszczą na moją kieszeń :3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz