niedziela, czerwca 24, 2012

Disney gry x3

Oto i moje Disney gry x3
Ta gra nauczyła mnie bardzo dużo na temat rysowania,w rodzinie jestem jedyną osobą z jako takim talrntem i nikt nie miał jak mnie pouczać ale ta gra dużo mi wyjaśniła, dzięki niej zaczełam używać linji pomocniczych xD
Moja ulubiona gra jak byłam mała x3 Próbowałam ją odpalić na windows 7 ale jak to było do przewidzenia nie ruszyła ;/
Gra z 90'ątych lat Timon & Pumbaa była też świetna!
Gra z 2003, nie wypał, nawet jej całej nie przeszłam x/



Aladdin Activity Center też była jedną z lepszych gier mojego dzieciństwa. Dostałam tą grę za nim jeszcze obejrzałam Aladdyna. Pamiętam że ten film był jednym z tych filmów które bardzo chciałąm obejrzeć. Pierwszy raz obejrzałam Aladdyna w 2004 roku gdy na dvd wyszedł :)
Płyta obok to soundtrack z obu części Toy Story ;)


Gry nie Disneyowskie ale też fajne. Barbie Projektantka Mody była też fajnym zabieraczem czasu, uwielbiałam projektować ciuchy Barbie i je drukować na specjalnym materiałowym papierze, po czym malowałam je pisakami i maziłam płynnym brokatem x3 
Barbie Reżyser Filmowy była trochę ciężką grą dla mnie, pamiętam że trochę przypominało mi to Photoshopa xD
Były też pokeomonowe gry na komputer we wczesnym 2000.To nie były tak dosłownie gry tylko studia do drukowanie gdzie można było drukowac kalendarze, koperty,podkładki itd.
Byly dwie wersje z różnymi pokemonami :3







2 komentarze:

  1. Hej! masz może jeszcze te dwie gry barbie? z chęcią przygarnę je za symboliczną kwotę :)

    OdpowiedzUsuń